Uitdaging

De uitdagingen waarmee de organisatie te maken had is het veranderende klantenaandeel, het online shopgedrag van bezoekers. De vraag die gesteld is: hoe kan de website op korte termijn meer aansluiten bij de nieuwe doelgroepen, zodat deze meer aankopen zullen doen, met als hulpmiddel online-marketing kanalen in te zetten

Strategie

Om het doel te bereiken is het nodig om het verhaal van District ten seventy one duidelijker online te gaan verwoorden en deze ook beter te gaan communiceren naar de verschillende doelgroepen.

Benadering

Uitwerken van de strategie, brainstorm, planning opmaken, en bouwen. Bijhouden met analytics en doortesten.

Het proces

Het proces is in 4 stappen uitgewerkt

Fotogalerij

Bekijk hieronder enkele impressies, die voor deze klant zijn gemaakt.

Resultaten

Het resultaat was een vernieuwde redesign van de website. Het verhaal over de winkelervaring, de koffiebar en de geschiedenis van de winkel hebben een veel prominentere rol gekregen. Hierbij is meer benadrukt dat het een conceptstore is.
Vanuit klantentevredenheid is de ervaring positiever ervaren.